תפריט

ניקיון אמבטיות ומקלחונים

נקיון אמבטיות ומקלחונים – מה חשוב לדעת?

תחזוקת חדרי האמבטיה והשירותים בבית כוללת ניקיון יומיומי וכן ניקיון שבועי יסודי יותר, אבל מדי פעם יש צורך בניקיון מקצועי במיוחד כדי לרענן את החדרים ולנקות אותם באופן משמעותי.

ניקיון מקלחונים וחדרי אמבטיה

חדרי רחצה, דורשים תחזוקה וניקיון ברמה היומיומית, הן מבחינת המראה והן מבחינה סניטרית. לעיתים כדאי להשקיע בניקיון מקצועי לחדרי האמבטיה והשירותים, בייחוד אם קיימים כמה מהם בבית, ואם הם גדולים.

 ניקיון אמבטיות ושירותים יכול כמובן להתבצע גם באופן עצמאי ויהיה מספק ונקי ביותר, אבל אם פונים לחברה מקצועית המתמחה בניקוי אמבטיות מקלחונים, זוכים בדרך כלל לא רק בחדר נקי מבחינה סניטרית, אלא גם לרענון החדר, הברקת הכלים הסניטריים והקרמיקות, וחידוש מראה חדר הרחצה באופן כללי.

ניקיון אמבטיות ושירותים באמצעות חברה מקצועית

ניקיון אמבטיות ושירותים באמצעות חברה מקצועית מעניק לכם אפשרויות שבאופן עצמאי לא בטוח שקיימות בפניכם. למשל חומרי ניקוי וחיטוי מיוחדים, כלי עבודה למקרה הצורך, צוות ניקוי מקצועי וידע הקשור לניקוי חדרי רחצה כמו הסרת אבנית וחלודה באופן הטוב ביותר מבלי לפגוע בחומרי הגלם. כמו כן, תיהנו מניקיון יסודי לחדר אמבטיה והשירותים שלכם, מבלי שתצטרכו להתכופף, לקרצף ולפגוע בעצמכם.

אם בחרתם להסתייע בשירותיה של חברת ניקיון מקצועית לצורך ניקיון אמבטיות או ניקיון מקלחונים הקיימים אצלכם בבית, חשוב לדעת כי הצעת המחיר שתינתן לכם תסתמך על מספר החדרים הדורשים ניקוי גודלם, מבנה החדר, מספר הכלים הסניטריים הנמצאים בחדר, איכותם וסוג הכלים. כמו כן, מצב החדר באופן כללי ישפיע גם הוא על המחיר, למשל האם קיים עובש וכמה, האם ישנם כתמים קשים ועמוקים, ממה מצופה האמבטיה ומהו חיפוי הקירות וכד’.

ניקוי יסודי של חדרי האמבטיה

בכל הגעה של צוותי שירותי ניקיון מתבצע חיטוי וניקיון יסודי בחדרי הרחצה כדי שיהיו היגייניים וראויים לשימוש תדיר על ידי בני הבית.

בשלב הראשון משתמשים בחומרים מסירי אבנית כדי להסיר עובש שהצטבר במיקומים שונים כמו בפינות האמבטיה, בחריצים בין האריחים או לאורכן של הדלתות במקלחונים. עקב השימוש ברחצה במים חמים, נוצרת בחדרי האמבטיה לחות גבוהה. המגמה היא לאוורר את המקום לאחר המקלחת אך מכיוון שזה לא תמיד קורה, הלחות יוצרת ריכוזי עובש. חשוב לנקות את כל המיקומים הללו כדי שהעובש לא יתפתח לפטריות. אין זה בריא לנשום את הרעלנים הללו ולכן הסרתם היא צורך בסיסי בכל חדר רחצה.

לאחר מכן מנקים באמצעות חומרי ניקיון וחיטוי את כל האריחים המודבקים על הקירות, אביזרים כמו מעמדים לשמפו, סבון ומברשות שיניים. בכל נקודה כזו מצטברים לכלוך, שאריות של סבון ועוד. לאחר קרצוף מסיבי הכול נותר נקי ומאפשר שימוש תכוף.

צוותי הניקיון מנקים את כל הפרזולים בדלת הכניסה לחדר האמבטיה והידיות על המקלחונים כיוון שאלו נקודות התורפה שעליהן מצטברים חיידקים שונים.

ארונות האמבטיה החדשים ממוקמים מעל הריצוף ולכן קל לנקות מתחתם וגם את כל שטחי הארונות, ניקוי החזיתות של הארונות, המגירות והפרזולים שבהם אוחזים לעתים קרובות.

מקרצפים את רצפת חדר האמבטיה תוך שימוש בחומרי ניקוי מעולים שאינם מחליקים כדי שלא ייפול אף אחד מבני הבית.

את המראות מנקים באמצעות חומר ייעודי לכך ולאחר מכן מנגבים במטלית ייחודית שאינה מותירה סיבים וכך המראות נקיות למשעי.

ביצוע ניקוי אמבטיות ושירותים בפועל

ביום העבודה עצמו, יגיע הצוות המקצועי מצויד בציוד ובחומרים הנדרשים בהתאם לבחינת החדרים שנעשתה קודם לכן. הצוות יפנה בעזרתכם את חדר האמבטיה עד כמה שניתן ואז תחל עבודת קרצוף עדינה. במהלך עבודה זו יינתן דגש מיוחד על ניקיון יסודי בכל פינות וחריצים אליהם בדרך כלל לא מגיעים בניקיון היומיומי או השבועי השוטף.

כתמים קטנים של אבנית, עובש, שומן או כל חומר אחר, שהצטברו בין אריחי הקרמיקה או בתוך הגומי של המקלחון יטופלו ויוסרו. לאחר הטיפול בחיפוי הקירות וברצפה, יתקדם הצוות לטיפול בכלי הסניטציה (כיורים, אמבטיות, אסלות וכו’) – ינקה אותם היטב ויצפה אותם בשכבת הגנה שתגן עליהם לאורך זמן.

ניקיון של הכלים הסניטריים

את הכיור המלוכלך מנקים באמצעות מברשת עמידה וחומרי חיטוי כדי לסלק שאריות שנותרו כמו של משחת שיניים, שערות וכל לכלוך אחר. מנקים ביסודיות גם את משטחי השיש הממוקמים בצדי הכיור או מתחתיו כדי לייצור שטח נקי ומצוחצח.

האסלה זוכה לניקיון המוקפד ביותר על כל רבדיה כולל הניאגרה כך שכל השטח יהיה מחוטא כהלכה ולא יהיו כל שאריות.

את האמבטיה עצמה מנקים באמצעות מברשת כך שכל המשטח יהיה נקי ולא ייראו בו סימנים של פסי קו המים, סבון, שערות או כל לכלוך אחר.

גם הברזים הממוקמים ליד הכיור ובתוך המקלחונים צוברים עם הזמן לכלוך מהותי. מנקים אותם עם חומרי ניקוי וחיטוי בכל שטחם כולל ראשי המקלחת כך שתהיה זרימה קולחת של מים כשמתקלחים.

חדרי אמבטיה ריחניים

בתום הניקיון, מבקשים הלקוחות שלא יישארו בחדרי האמבטיה ריחות של חומרי חיטוי במיוחד אם מדובר חזקים כמו של אקונומיקה וחומרים אחרים שבוצע בהם שימוש רב.  הפתרון הוא התקנת מכשירי ריח איכותיים המפיצים ריחות לפי בחירת הלקוח בקצב שנקבע על ידו בכל פרק זמן. הריחות נישאים באוויר ויוצרים תחושה ואווירה נפלאה של ניקיון וטוהר בחדרי האמבטיה ובכל רחבי הבית.

שירותי ניקיון אמבטיות ומקלחונים

צוותי הניקיון מודעים לאחריות הרבה המוטלת על כתפיהם בנושא ניקיון של חדרי הרחצה על כל מרכיביהם ולכן חלק משמעותי מתוך הזמן של עבודת הניקיון בכל בית מוקדש לנושא זה. תחזוקה שוטפת של חדרי הרחצה ברמה גבוהה משאירה תנאי היגיינה מצוינים בכל בית.

המפקח בוחן בתום יום העבודה את הפעילות שבוצעה ואם אינה מושלמת, מתבצעת במקום זה עבודת ניקיון נוספת עד שהיא לשביעות רצונו.

בסופו של תהליך, יגיע מפקח מטעם החברה לבדוק שהכל התבצע על הצד הטוב ביותר, ושאתם שבעי רצון מהעבודה.

רוצה הצעת מחיר מהירה לנייד?
אנחנו זמינים עבורך