תפריט

חברת ניקיון בבית שאן

חברת ניקיון מהמובילות בבית שאן עם שירות 5 כוכבים לשנת 2024!

תושבי בית שאן היקרים, אם אתם מחפשים חברת ניקיון אמינה ומקצועית, חברת הניקיון קלין פוליש כאן לשירותכם! אנו מתמחים במתן שירותי ניקיון מקיפים ויסודיים לבתים ודירות בבית שאן והאזור. צוות העובדים המסור שלנו מצויד בידע, ניסיון וכלים מתקדמים, המאפשרים לנו להתמודד עם כל אתגר ניקיון.

בין אם מדובר בניקיון שגרתי, ניקיון לאחר שיפוץ או ניקיון לפני אירוע מיוחד, אנו נדאג שהמרחב שלכם יהיה נקי ומזמין. עם גישה ממוקדת לקוח ותשומת לב לפרטים, קלין פוליש מחויבת להעניק לכם את חווית הניקיון הטובה ביותר. אל תהססו לפנות אלינו לקבלת הצעת מחיר ולתיאום שירות – נשמח לעמוד לרשותכם!

מחירים אטרקטיביים לניקיון בתים ודירות בבית שאן ל-2024

אנחנו בקלין פוליש מציעים מחירים משתלמים במיוחד על מגוון שירותי הניקיון שלנו בבית שאן:

טווח המחירים הממוצע לניקיון דירות נע בין 1,200 ₪ ל-6,200 ₪, בהתאם לגודל הדירה ומצבה.

  • מחיר ניקיון דירת 3 חדרים: 1,500-2,800 ₪
  • מחיר ניקיון דירת 4 חדרים: 1,800-3,200 ₪
  • מחיר ניקיון דירת 5 חדרים: 2,400-3,800 ₪
  • מחיר ניקיון דירת 6 חדרים: 3,400-6,200 ₪
מעוניינים לקבל הצעת מחיר? השאירו פרטים ונחזור אליכם:

החברה שתהפוך את הבית שלכם למבריק – המומלצת ביותר לניקיון בבית שאן ב-2024!

חברת קליש פוליש לניקיון בבית שאן כבר מעל ל-15 שנה, מתמחה במתן שירותי ניקיון מקצועיים ללקוחות פרטיים ועסקיים.

הצוות המנוסה שלנו מצויד במכשור וציוד הניקוי המתקדם ביותר, ומשתמש בחומרי ניקוי איכותיים וידידותיים לסביבה.

אנחנו מבצעים ניקיון עומק יסודי לכל חלקי הבית – מהרצפה ועד התקרה! שמים דגש על פינות, חריצים ואזורים קשים לגישה, להם בד”כ לא מגיעים בניקיון שגרתי. 

בנוסף, אנחנו מתאימים את הטיפול לסוג הלכלוך והחומרים, כך שהתוצאה תהיה מושלמת. כל זאת בשילוב יחס אישי, שירות אדיב ומקצועיות ללא פשרות – זה מה שהופך אותנו לחברת הניקיון המומלצת ביותר לשירותי ניקיון דירות בבית שאן.

מעוניינים לקבל הצעת מחיר? השאירו פרטים ונחזור אליכם:

ניקיון בתים בבית שאן עם אחריות מלאה לשביעות רצון הלקוח!

אנחנו בקלין פוליש כל כך בטוחים באיכות השירות שלנו, שאנחנו מעניקים התחייבות ל-100% שביעות רצון ללקוחות! המוטו שלנו הוא שאתם לא משלמים עד שאתם מרוצים. בסיום העבודה אנו מבצעים סיור מקיף עם הלקוח, ובודקים שהכל נקי ומצוחצח להנחת רצונו. 

אם חלילה יש הערות או תיקונים, אנחנו מבצעים אותם במקום. התשלום מתבצע רק לאחר שהלקוח שבע רצון ב-100% מהתוצאה! זו האחריות המלאה שלנו ללקוח, ואנחנו גאים לעמוד מאחוריה.

אין כמו ניקיון מקצועי אחרי שיפוץ – קלין פוליש בבית שאן ידאגו לזה!

שיפצתם את הבית או הדירה, והכל מלא באבק, שאריות חומרי בנייה וכתמי צבע? חבל לנסות לנקות את זה לבד! נדרש ניקיון עומק מיוחד כדי להסיר לכלוך כבד וכתמים עקשניים שנותרים לאחר שיפוצים.

צוות המומחים שלנו מנקה ניקיון אחרי שיפוץ בבית שאן, עם כל הציוד והחומרים הנדרשים.

אנחנו מבריקים את הרצפה והקירות, מנקים לעומק את השקעים, תעלות המיזוג, הכיורים והשירותים, ומבצעים פוליש במידת הצורך, ומשאירים אחרינו את הבית נקי ומוכן לאכלוס מחדש, כאילו רק עכשיו נבנה! ניקיון אחרי שיפוץ הוא חובה כדי להתחיל הנאה מקסימלית מהמקום המשופץ – ואנחנו נדאג שתהיה לכם חוויה מושלמת.

כשמסיימים פרויקט שיפוץ מאתגר ומורכב, ניקיון סופי ויסודי הוא הצעד האולטימטיבי שישיב לבית את תפארתו וייצור הרמוניה מושלמת. מחירון המותאם לכל גודל של נכס: 2-3 חדרים: 1,500-2,000 ₪ 4 חדרים: 2,000-2,500 ₪ 5 חדרים ומעלה: 2,500-3,500 ₪ מה אנחנו מספקים במסגרת השירות?

  • ניקיון אינטנסיבי ויסודי בכל זווית אפשרית של הבית
  • הסרה מוחלטת של שאריות בנייה, אבק וחומרי גמר
  • טיפול מותאם אישית באתגרי הניקיון הכרוכים בשיפוץ
  • פעולות הברקה וליטוש להשבת המראה היפהפה של הבית 

אנחנו כאן כדי לתת לכם שקט נפשי ולקחת על עצמנו את השלב המסכם והחשוב הזה, שישחרר אתכם להתמקד בעיצוב הבית ובסידורו המחודש.

מעוניינים לקבל הצעת מחיר? השאירו פרטים ונחזור אליכם:

אל תיכנסו לדירה לפני ניקיון מקצועי לקראת אכלוס בבית שאן!

אם אתם מתכננים לעבור בקרוב לדירה חדשה בבית שאן, אל תתרגשו ותיכנסו ככה לדירה! גם אם הדירה נראית חדשה ונקייה למראית עין, עדיין יש צורך בניקיון יסודי לפני האכלוס. אבק בנייה, שאריות חומרים, לכלוך בחלונות ובמסילות, כל אלה דורשים ניקיון עומק. 

אנחנו בחברת קלין פוליש ניקיון בבית שאן יודעים בדיוק איך להכין את הדירה לקראת הכניסה שלכם, כאילו היא חדשה לגמרי. בעזרת חומרי ניקוי איכותיים וציוד חדיש, אנו מבצעים ניקיון מושלם לפני אכלוס בבית שאן. מרימים כל ריהוט שישנו, מנקים את כל הארונות והמדפים, מבריקים כל פינה. כך תוכלו להיכנס לדירה נקייה ללא דאגות, ולהתחיל ליהנות ממנה מהרגע הראשון. אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר כשמדובר בניקיון לפני אכלוס!

רגע לפני שמתחילים להעביר את החפצים ולהתמקם בדירה החדשה, חשוב להקפיד על ניקיון עמוק שיכין אותה לחיים החדשים שלכם! מבנה עלויות השירות לפי סוג הדירה: 2-3 חדרים: 1,200-1,800 ₪ 4 חדרים: 1,800-2,200 ₪ 5 חדרים ויותר: 2,200-3,000 ₪ במה מתבטא השירות היוקרתי שלנו?

  • ניקיון מלא ושלם בכל סנטימטר של שטח הדירה
  • הרחקה אפקטיבית של כל סימני הבנייה ושאריות האבק
  • מיקוד מיוחד באזורי מפתח כמו המטבח והשירותים
  • פעולות ליטוש והברקה שיתנו לדירה מראה חדש לגמרי 

כך תזכו להיכנס לדירה מאובזרת בתחושה מפנקת של ניקיון מוחלט, ולהתחיל את הפרק הבא בחייכם ברגל ימין ועם אנרגיות מעולות.

מעוניינים לקבל הצעת מחיר? השאירו פרטים ונחזור אליכם:

קיבלתם דירה חדשה מקבלן בבית שאן?

אל תוותרו על ניקיון מקצועי! דירה חדשה מקבלן בבית שאן זה כיף גדול, אבל לפני שמעבירים את הרהיטים ונכנסים לגור בה, חשוב מאוד לבצע ניקיון מקיף. גם דירות חדשות לגמרי דורשות ניקיון מכל האבק והלכלוך שהצטברו במהלך הבנייה. צוות המקצוענים שלנו יודע בדיוק איך לנקות דירה חדשה בבית שאן ברמה הגבוהה ביותר:

  • ניקוי יסודי של הרצפות, תוך הסרת שאריות טיח, בטון ודבקים
  • ניקוי חלונות, תריסים, אדנים ווילונות גלילה
  • ניקוי מטבח ואמבטיה לעומק, כולל ברזים, כיורים ומקלחונים
  • ניקוי כל הארונות והמדפים מבפנים ומבחוץ אנחנו משתמשים בחומרים וציוד ספציפיים לניקוי דירה חדשה, כדי לתת תוצאה מושלמת. 

לא פלא שקלין פוליש היא החברה המובילה בתחום ניקיון דירות חדשות בבית שאן. תנו לנו להכין את הדירה החדשה שלכם בצורה המושלמת ביותר!

הסתיימה בנייתה של הדירה החדשה והגיע הרגע לקבל את המפתחות מהקבלן? זה בדיוק הזמן המושלם לפנק אותה בניקיון יוצא דופן במחיר משתלם! תמחור אטרקטיבי לרגל המבצע: 2-3 חדרים: 1,000-1,500 ₪ 4 חדרים: 1,500-2,000 ₪ 5 חדרים ויותר: 2,000-2,800 ₪ מה מציעה החבילה המיוחדת שלנו?

  • ניקיון קפדני ומוחלט לכל פינה וסנטימטר בדירה
  • סילוק טוטאלי של אבק, פסולת בנייה ולכלוך מסיבי
  • תשומת לב מירבית לפרטים הקטנים ליצירת מראה חלק
  • ליטוש והברקה מקיפים לתחושת ניקיון חדשה ויוקרתית 

כשאתם מקבלים את הדירה אחרי טיפול מסור ועמוק שכזה, ההרגשה תהיה כאילו היא נבנתה במיוחד ורק בשבילכם!

מעוניינים לקבל הצעת מחיר? השאירו פרטים ונחזור אליכם:

לפני שעוברים דירה בבית שאן – ניקיון מקיף מקלין פוליש!

אין ספק שמעבר דירה זו משימה מאתגרת ומלחיצה, עם המון דברים שצריך לדאוג להם. למזלכם, אתם יכולים להוריד מעצמכם את הדאגה לניקיון! אנחנו נדאג לבצע ניקיון בדירה לפני מעבר בבית שאן. הצוות המנוסה שלנו יעשה ניקיון עומק ויסודי מהרצפה עד התקרה, כולל:

  • קרצוף והברקת הרצפות
  • ניקוי קירות, דלתות ומשקופים
  • ניקוי תריסים, חלונות ואדנים
  • ניקוי וחיטוי המטבח והאמבטיה
  • ניקוי ארונות, מדפים ומגירות
  • פוליש במידת הצורך כל זאת כדי שתקבלו דירה מצוחצחת ומוכנה למגורים מהרגע שתיכנסו. ניקיון לפני מעבר דירה זה השירות שיחסוך לכם זמן ומאמץ, ויאפשר לכם להתרכז בהתארגנות במקום החדש. 

בתכנון מהלך המעבר המרגש לדירה אחרת, ניקיון בסיסי אך מעמיק הוא המפתח לארגון יעיל של הבית ולהכנה מיטבית של המרחב למגורים. טבלת מחירים לפי גודל הנכס: 2-3 חדרים: 800-1,200 ₪ 4 חדרים: 1,200-1,600 ₪ 5 חדרים ויותר: 1,600-2,200 ₪

אנחנו חברת הניקיון בבית שאן שתשמח לקחת מכם את הניקיון הזה ולתת לכם להתרכז במה שחשוב.

מעוניינים לקבל הצעת מחיר? השאירו פרטים ונחזור אליכם:

שירות פוליש מקצועי בבית שאן יהפוך את הבית שלכם לארמון מבריק!

רוצים שהרצפות בבית יזהרו ויבריקו כמו מראה? רוצים ליהנות ממראה יוקרתי וממגע חלק ונעים? הפתרון הוא פוליש לרצפה! בקלין פוליש אנחנו מבצעים פוליש איכותי לרצפות בבית שאן, הן בבתים והן בעסקים ומוסדות. הטיפול כולל:

  • פוליש קריסטלי – הרצפה מקבלת ברק מראתי מהמם, כאילו היא רצפת ארמון. מתאים לאבן, שיש, גרניט פורצלן, קרמיקה ועוד.
  • פוליש ווקס – טיפול באמצעות שעווה מיוחדת שמגנה על הרצפה ונותנת לה ברק עדין ורך. מתאים לפרקטים, וינילים ועוד.
  • ליטוש אבן טבעית – ליטוש ושחזור האבן כך שהיא נראית חדשה לחלוטין. מתאים לרצפות קלקר, טרוורטין, שיש ועוד. הצוות שלנו משתמש רק בחומרי הפוליש הטובים ביותר, ובמכונות פוליש טכנולוגיות ובטיחותיות. התוצאה היא רצפה מדהימה ונוצצת שתשדרג את כל מראה הבית! זהו הסוד של הבתים המרשימים והמבריקים ביותר בבית שאן.
מעוניינים לקבל הצעת מחיר? השאירו פרטים ונחזור אליכם:

עשרות לקוחות מבית שאן ממליצים בחום על שירותי הניקיון שלנו!

קלין פוליש, חברת הניקיון המובילה בבית שאן, גאה בעשרות הביקורות וההמלצות מלקוחות מרוצים! זה הכי משמח אותנו לשמוע שהשירות שלנו עשה את ההבדל ושהלקוחות שבעי רצון ומרוצים. הנה מספר דוגמאות: 

“הבית שלנו זוהר ומבריק אחרי הניקיון של קלין פוליש! צוות מקסים ויעיל, חומרים איכותיים, המחיר שווה כל שקל!” (משפחת לוי, בית שאן). 

“קיבלנו דירה חדשה מקבלן שהיה צריך לנקות, והזמנו את קלין פוליש לניקיון לפני האכלוס. התוצאה פשוט מדהימה, הדירה נראית חדשה ונוצצת! תודה על שירות מעל המצופה.” (דנה ועומר, בית שאן). 

“לאחר שיפוץ נרחב בבית, לא האמנו איך קלין פוליש הצליחו להחזיר אותו למצב חדש לגמרי, נקי מכל הלכלוך ושאריות הבנייה. מומלץ בחום!” (משפחת כהן, בית שאן).

שפע של המלצות על שירותי הניקיון האלו ועוד רבים אחרים, מוכיחים שהשירות שאנחנו מספקים הוא פשוט יוצא דופן. אנחנו תמיד שואפים לתת את המקסימום, להתאים את הניקיון לצרכים הספציפיים בכל בית, ולהשאיר לקוחות מרוצים ושמחים. בזכות זה אנחנו החברה האהובה והמובילה לניקיון בבית שאן!

אנה
אנה
לפני חודש
קרא עוד
תודה רבה לצוות המקצועי של חברת פוליש ניקיון! לאחר השיפוץ של הדירה לא ידענו מה לעשות, הרגשנו שהבית עבר זוועה, החלטנו לקבוע חברת ניקיון יצרנו קשר עם צח, והוא שלח את הצוות המקצועי שלו! והבית מבריק (:
עדן
עדן
לפני חודשיים
קרא עוד
"השירות של חברת קלין פוליש פשוט מדהים! הם עשו עבודה מדהימה בניקיון הבית שלי. הם מקצועיים, אדיבים וידעו להתמודד עם כל האתגרים שהתקיימו בדרך. אני מרוצה מאוד מהתוצאה ואני בטוח שאחזור אליהם שוב בעתיד. ממליץ בחום!"
יובל
יובל
לפני שבוע
קרא עוד
"שירות מצוין. עשו עבודה נפלאה בניקיון הדירה שלי - זה נוצץ אחר כך. אשתמש בשירותי קלין פוליש שוב.”
עדי
עדי
לפני חודשיים
קרא עוד
"שירות הלקוחות היה מדהים! הצוות שלהם עשה גם עבודה נפלאה. ניקו את המקום שלי כמו חדש! אני ממליצה בחום על קלין פוליש"
ירדן
ירדן
לפני שבוע
קרא עוד
"אני מרוצה מאוד משירותי הניקיון שקיבלתי לאחר השיפוץ. הם עזרו לי להחזיר לבית שלי את הניקיון והסדר שלפני השיפוץ בצורה מדהימה. צוות העבודה היה מקצועי וידע להתמודד עם כל האתגרים. אני ממליצה בחום על שירותי הניקיון שלהם!"
Previous
הבא

מחפשים חברת ניקיון אמינה, מנוסה ומקצועית – קלין פוליש היא הבחירה!

בין אם מדובר בניקיון מהיום להיום, ניקיון עומק, פוליש, ניקיון לפני אכלוס או אחרי שיפוץ – אנחנו כאן בשבילכם. צוות העובדים המיומן, הציוד והחומרים האיכותיים, וההתחייבות המלאה לשביעות רצון הלקוח – כל אלה הופכים את ניקיון הדירות והבתים בבית שאן לחוויה מושלמת, מתחילת התהליך ועד סופו.

אז למה אתם מחכים? התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר משתלמת והזמינו את שירותי ניקיון בתים פרטיים של קלין פוליש בבית שאן! תנו גם לבית שלכם ליהנות מניקיון ברמה הגבוהה ביותר, ולהפוך למבריק ונוצץ מתמיד. אצלנו תמצאו את השילוב המנצח של איכות, מקצועיות, יחס אישי ומחירים נוחים. חברת ניקיון בתים בבית שאן מספר אחת, מחכה לשמוע מכם!

מעוניינים לקבל הצעת מחיר? השאירו פרטים ונחזור אליכם:
רוצה הצעת מחיר מהירה לנייד?
אנחנו זמינים עבורך

לקבלת הצעת מחיר מהירה לנייד השאירו פרטים