תפריט

חברת ניקיון ברמת השרון

שירותי חברת ניקיון ברמת השרון

לכל שאלה, התייעצות, והצעת מחיר חייגו:

תושבי רמת השרון היקרים, אם אתם מחפשים שירותי ניקיון איכותיים ואמינים, חברת הניקיון קלין פוליש היא הכתובת עבורכם! אנו גאים להיות חברת הניקיון המובילה ברמת השרון, המספקת פתרונות ניקיון מותאמים אישית לכל לקוח.

אנו מציעים מגוון שירותים, החל מניקיון שוטף ועד ניקיון עמוק, ניקיון לאחר שיפוצים ברמת השרון וניקיון לפני אירועים מיוחדים. עם הקפדה על תקנים גבוהים, דיסקרטיות מלאה ושירות לקוחות יוצא דופן, קלין פוליש היא השותפה האידיאלית שלכם לניקיון ברמת השרון. צרו איתנו קשר כבר עכשיו, ואנו נדאג שהמרחב שלכם יהיה נקי, בריא ומזמין!

מעוניינים לקבל הצעת מחיר? השאירו פרטים ונחזור אליכם:

מחיר ניקיון בתים ברמת השרון

טווח המחירים הממוצע לניקיון דירות נע בין 1,200 ₪ ל-6,200 ₪, בהתאם לגודל הדירה ומצבה.

  • מחיר ניקיון דירת 3 חדרים: 1,500-2,800 ₪
  • מחיר ניקיון דירת 4 חדרים: 1,800-3,200 ₪
  • מחיר ניקיון דירת 5 חדרים: 2,400-3,800 ₪
  • מחיר ניקיון דירת 6 חדרים: 3,400-6,200 ₪

כמובן שהמחיר המדויק תלוי בפרמטרים נוספים כמו מצב הדירה ודרישות מיוחדות. אבל אל דאגה – בקלין פוליש נשמח תמיד להתאים לכם הצעת מחיר אטרקטיבית שתתאים לצרכים שלכם.

מעוניינים לקבל הצעת מחיר? השאירו פרטים ונחזור אליכם:

ניקיון בתים ברמת השרון עושים עם קלין פוליש – או שלא עושים בכלל 😊

עם צוות מיומן ומנוסה, ציוד מתקדם וחומרי ניקוי איכותיים – קלין פוליש מספקת את חווית הניקיון האולטימטיבית לבתים ודירות ברמת השרון.

אנחנו מתמחים בניקיון יסודי ומקיף שכולל הברקת הרצפות, ניקוי עמוק של חדרי הרחצה, הסרת אבק ולכלוך מכל פינה ומשטח.

הידע והניסיון שצברנו לאורך שנים הופכים אותנו לבחירה המועדפת וחברת ניקיון מומלצת ביותר לניקיון ברמת השרון. כשבוחרים בקלין פוליש, בוחרים במצוינות, מקצועיות ושירות ללא פשרות.

מעוניינים לקבל הצעת מחיר? השאירו פרטים ונחזור אליכם:

ניקיון ברמת השרון עם 100% התחייבות לשביעות רצון מובטחת!

כשמזמינים את שירותי הניקיון של קלין פוליש, אתם יכולים להיות רגועים ובטוחים ב-100% שהבית שלכם יקבל את הטיפול והפינוק הטוב ביותר. אנחנו מתחייבים לא רק לתוצאות ניקיון מושלמות, אלא גם למתן שירות אדיב, זמין ומהיר. הלקוחות שלנו תמיד מרוצים מהעבודה שלנו – אבל אם במקרה משהו לא יהיה לשביעות רצונכם, נחזור ונתקן עד שתהיו 100% מרוצים! עם קלין פוליש אין סיכוי להישאר מלוכלכים או מאוכזבים.

שירותי ניקיון ברמת השרון

ניקיון לאחר שיפוץ

שיפוץ הבית זה תהליך מתיש ומלכלך, שמשאיר אחריו בלגן של אבק, שאריות חומרים וכתמי צבע. אבל מה עושים אחרי שהשיפוץ הסתיים והמלאכה עוד לא נגמרה? קוראים לקלין פוליש – חברת הניקיון המובילה ברמת השרון, שתפנק אותכם בניקיון יסודי ומקצועי של הבית אחרי שיפוץ. 

הצוות המנוסה שלנו יגיע עם הציוד והחומרים הנדרשים ויסיר כל לכלוך, כתם או שריד מהשיפוץ, תוך הקפדה על ניקיון מדוקדק של כל חלל וחדר. ניקוי יסודי של חדרי הרחצה, הברקה וליטוש של המשטחים השונים, ניקוי של חלונות, תריסים ודלתות – בקלין פוליש לא מתפשרים על שום פינה! רק עם שירותי הניקיון שלנו תוכלו ליהנות מכניסה לבית מבריק, מצוחצח ומזמין אחרי השיפוץ.

עברתם תהליך שיפוץ מאתגר ורוצים סוף סוף להתחיל ליהנות מהתוצאה? נעזור לכם להשלים את המלאכה עם ניקיון בסטנדרט הגבוה ביותר! מחירון מנצח לפי גודל הנכס: 2-3 חדרים: 1,500-2,000 ₪ 4 חדרים: 2,000-2,500 ₪ 5 חדרים ומעלה: 2,500-3,500 ₪ מה מגיע לכם כשבוחרים בנו?

  • ניקיון אינטנסיבי בכל פינה ופינה בבית
  • הרחקה יעילה של כל שאריות השיפוץ והאבק
  • מענה מתאים לאתגרי הניקיון הספציפיים בכל חלל
  • טיפול קפדני להשבת הברק והיופי של הבית 

אנחנו כאן כדי לתת לכם להתרכז בעיצוב הבית בזמן שדואגים לכם לניקיון חסר פשרות.

מעוניינים לקבל הצעת מחיר? השאירו פרטים ונחזור אליכם:

ניקיון לפני אכלוס ברמת השרון

לפני שנכנסים לבית חדש, חשוב מאוד לוודא שהוא נקי ומוכן לקבל אתכם ואת כל החפצים שלכם. גם אם הדירה ריקה וחדשה לגמרי, סביר שהיא תהיה מאובקת וזקוקה לניקיון יסודי. או שאולי מדובר בדירה שגרו בה קודם ויש צורך לנקות אותה מכל השאריות של הדיירים הקודמים. 

בכל מקרה, ניקיון לפני אכלוס זו משימה חשובה ומומלצת שתשדרג משמעותית את חווית הכניסה לבית החדש. בקלין פוליש מבינים את זה ולכן מציעים שירותי ניקיון לפני איכלוס ברמה הגבוהה ביותר. נגיע, נתאים את הניקיון לצרכים ולסוג הדירה, ונדאג שתיכנסו לבית נקי ונוצץ שירגיש ממש חדש. עם ניקיון לפני אכלוס מקצועי של קלין פוליש, ההתחלה החדשה שלכם תהיה מבריקה!

אנחנו מזמינים אתכם להתחיל בדירה החדשה כשהיא נקייה למשעי! עלויות השירות על פי מספר החדרים: 2-3 חדרים: 1,200-1,800 ₪ 4 חדרים: 1,800-2,200 ₪ 5 חדרים ויותר: 2,200-3,000 ₪ למה כדאי לכם לבחור בנו?

  • ניקוי יסודי ועמוק של כל חלקי הדירה
  • סילוק אפקטיבי של שאריות הבנייה והאבק
  • התמקדות באזורים הקריטיים כמו מטבח ושירותים
  • הענקת מראה מזמין ונעים של הבית לקראת הכניסה 

תוכלו לפתוח בשקט את הדלת לדירה חדשה, נוצצת ומוכנה בדיוק כמו שתמיד חלמתם.

מעוניינים לקבל הצעת מחיר? השאירו פרטים ונחזור אליכם:

ניקיון דירות חדשות ברמת השרון

אתם מתרגשים לקראת המעבר לדירה חדשה מקבלן ברמת השרון, עם ריח של צבע טרי ורצפה שעוד לא דרכו עליה. אבל האם חשבתם על זה שדווקא דירות חדשות לעתים זקוקות לניקיון יסודי, לא פחות מדירות יד שנייה? אבק משיפוצים, שאריות של חומרי בנייה, כתמים על הקירות והרצפות – כל אלו דברים נפוצים בדירות שזה עתה נבנו. כדי להתחיל את החיים בדירה החדשה ברגל ימין ועם בית מבריק ונקי, חשוב לתת לו ניקיון דירה מקבלן מקצועית של חברת ניקיון. 

אתם עומדים לקראת אכלוס הדירה הישר מהקבלן? בחרו להתחיל אותו עם ניקיון שישדרג את המראה שלה פלאים! תמחור המבצע לפי סוגי דירות: 2-3 חדרים: 1,000-1,500 ₪ 4 חדרים: 1,500-2,000 ₪ 5 חדרים ויותר: 2,000-2,800 ₪ איך נכין עבורכם את הבית?

  • ביצוע של ניקיון כולל ומדויק בכל רחבי הדירה
  • טאטוא קפדני להרחקת שאריות הבנייה והאבק
  • גימור אסתטי ומוקפד של כל הפרטים הקטנים
  • השבחה ניכרת של מראה הנכס להתרשמות ראשונית מעולה 

אל תתפשרו על ניקיון הדירה לקראת הכניסה, כי היא מגיעה לכם נקייה ואיכותית בדיוק כמו שקיבלתם אותה!

קלין פוליש מחכים לכם גם כאן, עם שירותי ניקיון מקיפים במיוחד לדירות חדשות. נגיע עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר לניקוי עמוק ויסודי שיסיר כל שריד מתהליך הבנייה וייתן לדירה ברק של חדש. תנו לדירה החדשה שלכם ברמת השרון את הפתיחה המושלמת עם ניקיון מקצועי של קלין פוליש!

מעוניינים לקבל הצעת מחיר? השאירו פרטים ונחזור אליכם:

ניקיון דירה לפני מעבר ברמת השרון

רגע לפני שאתם מתחילים לארוז, שוכרים משאית ומוצאים דרך לפרק את הספה בסלון – עצרו רגע! כי יש משהו חשוב שכדאי לכם לזכור: ניקיון הדירה לפני שאתם עוזבים אותה. בין אם אתם בעלי הדירה או שוכרים, השארת דירה נקייה ומסודרת זה לא רק עניין של נימוס והגינות, זה גם יכול לחסוך לכם כסף וכאבי ראש בהמשך. בקלין פוליש מציעים לכם שירותי ניקיון לפני מעבר דירה בסטנדרט הגבוה ביותר, בשביל למנוע התעסקויות מיותרות בהמשך הדרך. 

הניקיון שלנו כולל ניקוי יסודי מהרצפה ועד התקרה – קירות, רצפות, שירותים, מטבח, חלונות, ארונות ועוד. ככה הדירה תהיה נקייה ומצוחצחת כאילו אף אחד לא גר בה. במקום להתעסק בניקיון, פשוט תנו לנו לדאוג לזה, כי בקלין פוליש יודעים שאין דבר כזה מעבר דירה בלי ניקיון לפני מעבר ברמת השרון.

לפני שאורזים הכל ומתחילים במעבר הדירה, חשוב להתחיל אותו עם סביבה נקייה ומזמינה! תעריפים מפתיעים לניקיון טרום מעבר: 2-3 חדרים: 800-1,200 ₪
4 חדרים: 1,200-1,600 ₪ 5 חדרים ויותר: 1,600-2,200 ₪ מה כולל השירות?

  • ניקיון פרטני בכל חלקי הדירה לפני סידור התכולה
  • הסרת שכבות האבק והלכלוך שהצטברו
  • התייחסות מיוחדת לניקוי המטבח והשירותים
  • יצירת אווירה מחודשת ונקייה לתחילת המעבר 

אנחנו ניקח על עצמנו את משימת הניקיון, ואתם תוכלו להתפנות בראש שקט לתהליך המעבר וההתארגנות.

מעוניינים לקבל הצעת מחיר? השאירו פרטים ונחזור אליכם:

פוליש ברמת השרון

איך הופכים את הרצפות ברמת השרון למנצנצות ונוצצות במיוחד? מבריקים אותן עם פוליש ווקס או קריסטל מבית היוצר של קלין פוליש! פולישינג הוא תהליך הברקה וליטוש מתקדם לרצפות, שמשדרג אותן לרמה חדשה של ברק ונוצצות. בקלין פוליש משתמשים בטכנולוגיות הפוליש המובילות בענף – ווקס וקריסטל – בשביל להפוך כל סוגי הרצפות למראה מושלמת. התהליך מתחיל בניקיון עמוק ויסודי של הרצפה, ואז עובר למריחת שכבות של פוליש ווקס או קריסטל, שנבחרים בקפידה על פי סוג הרצפה. 

התוצאה? רצפות נוצצות וחלקות שנראות ממש כמו חדשות! בין אם אתם מחפשים להצעיד את הבית הפרטי שלכם ברמת השרון למראה יוקרתית יותר, או שיש לכם משרד שדורש טאצ’ של נוצצות – הפוליש של קלין פוליש יעשה את העבודה בצורה הטובה ביותר.

מעוניינים לקבל הצעת מחיר? השאירו פרטים ונחזור אליכם:

המלצת לקוחות

כשמדברים על שירותי ניקיון ברמת השרון, השם קלין פוליש תמיד יעלה כאחת החברות המובילות והמומלצות ביותר. ולמה? כי המקצועיות, האיכות והשירות שלנו משאירים את הלקוחות שלנו מרוצים ומלאי הערכה פעם אחר פעם. 

הלקוחות של קלין פוליש ברמת השרון ממש לא מפסיקים להמליץ עלינו – בין אם זה בשיחות עם חברים ומשפחה, או בביקורות מפרגנות שהם מפרסמים. ברשתות החברתיות, בפורומים של תושבי העיר ובפורטלים של ביקורות – בכל פינה אפשר למצוא עוד ועוד המלצות נלהבות על שירותי הניקיון של קלין פוליש ברמת השרון: על העבודה היסודית והמקיפה, על הצוות האדיב והמקצועי, על השירות האמין והזמין ועל התוצאות המושלמות שמשאירות את הבית נקי ומבריק. 

כל המלצה כזו היא הוכחה לכך שקלין פוליש מספקים את שירותי הניקיון הטובים ביותר ברמת השרון ושאנחנו ראויים להיות בחירה מספר 1 לכל מי שמחפש חברת ניקיון אמינה ואיכותית בעיר. אז אם אתם רוצים להצטרף למועדון מפרגני קלין פוליש – פשוט תנו לנו הזדמנות לנקות לכם את הבית וגם אתם תצטרפו לשפע ההמלצות המדהימות שלנו!

אנה
אנה
לפני חודש
קרא עוד
תודה רבה לצוות המקצועי של חברת פוליש ניקיון! לאחר השיפוץ של הדירה לא ידענו מה לעשות, הרגשנו שהבית עבר זוועה, החלטנו לקבוע חברת ניקיון יצרנו קשר עם צח, והוא שלח את הצוות המקצועי שלו! והבית מבריק (:
עדן
עדן
לפני חודשיים
קרא עוד
"השירות של חברת קלין פוליש פשוט מדהים! הם עשו עבודה מדהימה בניקיון הבית שלי. הם מקצועיים, אדיבים וידעו להתמודד עם כל האתגרים שהתקיימו בדרך. אני מרוצה מאוד מהתוצאה ואני בטוח שאחזור אליהם שוב בעתיד. ממליץ בחום!"
יובל
יובל
לפני שבוע
קרא עוד
"שירות מצוין. עשו עבודה נפלאה בניקיון הדירה שלי - זה נוצץ אחר כך. אשתמש בשירותי קלין פוליש שוב.”
עדי
עדי
לפני חודשיים
קרא עוד
"שירות הלקוחות היה מדהים! הצוות שלהם עשה גם עבודה נפלאה. ניקו את המקום שלי כמו חדש! אני ממליצה בחום על קלין פוליש"
ירדן
ירדן
לפני שבוע
קרא עוד
"אני מרוצה מאוד משירותי הניקיון שקיבלתי לאחר השיפוץ. הם עזרו לי להחזיר לבית שלי את הניקיון והסדר שלפני השיפוץ בצורה מדהימה. צוות העבודה היה מקצועי וידע להתמודד עם כל האתגרים. אני ממליצה בחום על שירותי הניקיון שלהם!"
Previous
הבא

עם קלין פוליש, הבחירה היחידה לניקיון בתים ודירות ברמת השרון!

רוצים ניקיון מושלם לבית או לדירה ברמת השרון? חפשו לא יותר – קלין פוליש זו הכתובת היחידה לכם לשירותי ניקיון מקצועיים ואיכותיים בעיר. עם מגוון רחב של שירותים שכולל ניקיון של בתים פרטיים ודירות, ניקיון עומק ויסודי, ניקיון לפני ואחרי מעבר דירה, ניקיון אחרי שיפוץ, פוליש, ועוד – קלין פוליש יכולים לתת מענה לכל צורך ודרישה בתחום הניקיון באיכות הגבוהה ביותר.

הצוות המקצועי והמנוסה שלנו, בשילוב עם חומרי הניקוי והציוד המתקדמים ביותר, מאפשרים לנו להשיג תוצאות יוצאות דופן ולהפוך כל בית ודירה למנקודים ונוצצים מתמיד. כשבוחרים בקלין פוליש, בוחרים בשירות מהשורה הראשונה, בניקיון ברמה הגבוהה ביותר ובחווית לקוח מצוינת.

בין אם אתם מחפשים ניקיון חד פעמי או ניקיון מהיום להיום – אנחנו כאן בשבילכם, מחכים לתת לבית שלכם ברמת השרון את חווית הניקיון האולטימטיבית. אז למה אתם מחכים? התקשרו עכשיו לקלין פוליש ותתנו לבית שלכם ברמת השרון לזהור מניקיון!

מעוניינים לקבל הצעת מחיר? השאירו פרטים ונחזור אליכם:
תוכן עניינים
רוצה הצעת מחיר מהירה לנייד?
אנחנו זמינים עבורך

לקבלת הצעת מחיר מהירה לנייד השאירו פרטים