תפריט

ניקיון אחרי שיפוץ בתל אביב

השיפוץ הסתיים 🎉 וכעת הגיע הזמן להיכנס לדירה החדשה או המשופצת שלכם ולהנות מהתוצאות. 

אך לפני שתוכלו להתרגש ולהרגיש שהכל מושלם, חשוב לזכור כי יתכנו שאריות של שיפוץ כמו אבק, טיח, כתמי רובה וצבע שעלולים לגרום לכלוך.

ברוב המקרים, ניקיון רגיל לא יספיק להסרתם. לכן, שירותי חברת ניקיון ופוליש מקצועית הופך לבחירה חכמה ושימושית. החברה תבצע עבורכם ניקיון מעמיק בעזרת חומרים מיוחדים, ותשאיר את הדירה שלכם נקייה ומוכנה לשימוש, כפי שתמיד רציתם.

במדריך הבא נביא את הניסיון המקצועי שלנו והידע לעזרתכם ונענה לשאלות הנפוצות ביותר שעלו לקוחות שלנו במהלך השנים:

על כל השאלות האלו ועוד נענה במדריך הבא קריאה מהנה:

מחיר ניקיון אחרי שיפוץ בתל אביב - כמה זה יעלה לי?

בתל אביב, מחירי ניקיון בתים לאחר שיפוץ עשויים להשתנות בהתאם לגודל הדירה ולמספר המפלסים בה. לדוגמה, ניקיון של דירת ארבעה חדרים בגודל סטנדרטי של 100 מ”ר עשוי להתחיל מ-1,300 ₪ ולהגיע עד 2,000 ₪ במידה ויש מספר מפלסים רבים בדירה. מחיר ניקיון של דירת חמישה חדרים בגודל של 120 מ”ר יעמוד בין 1,700 ל-2,300 ₪, בהתאם למספר המפלסים בדירה. יחד עם זאת, חשוב לציין כי כל מקרה יכול להיות שונה והמחירים עשויים להשתנות בהתאם לצרכי הלקוח ולתנאי הדירה.

מחירון ניקיון דירה לאחר שיפוץ בתל אביב לפי חדר:

  • 3 חדרים 2,800 ₪ - 1,200 ₪

    ניקיון דירת 3 חדרים אחרי שיפוץ

  • 4 חדרים 3,200 ₪ - 1,500 ₪

    ניקיון דירת 4 חדרים אחרי שיפוץ

  • 5 חדרים 3,800 ₪ - 2,000 ₪

    ניקיון דירת 5 חדרים אחרי שיפוץ

  • 6 חדרים 6,500 ₪ - 3,400 ₪

    ניקיון דירת 6 חדרים אחרי שיפוץ

ניקיון אחרי שיפוץ בתל אביב - הכל כלול?

ניקיון לאחר שיפוץ מה זה כולל?

רמת הניקיון הנדרשת לאחר שיפוץ תהיה תלויה בהיקף העבודה שנעשתה ובאזור המושפע. שירות ניקיון אמור להיות מסוגל לספק ניקיון יסודי העולה על הציפיות שלכם.

להצעת מחיר והתאמה אישית של תוכנית ניקיון לבית שלכם לאחר שיפוץ חייגו: 072-3308862

מה לא כולל ניקיון דירה לאחר שיפוץ?

כל פינוי הפסולת שנשארת לאחר השיפוץ אינו באחריות חברת הניקיון, אלא באחריותו הבלעדית של הקבלן. עליכם לוודא זאת עם הקבלן שלכם. כמו כן, כל סוגי הפוליש השונים לא נכללים בניקיון הדירה הסטנדרטי, ועליכם לבקש את זה בנפרד ולשלם על כך תוספת.

פוליש קריסטל, או “הברקה קריסטלית”, הוא תהליך המשתמש בשני חומרים שמוכנסים לשכבה העליונה של הרצפה, יוצרים ברק מושלם. כדאי לשים לב שפוליש זה מתאים רק לרצפות שיש בלבד.

פוליש ווקס, שהוא פוליש המבוסס על חומר שעוותי, מופץ אחידות על הרצפות ומעניק להן ברק ומראה נקי.

חברת ניקיון בתל אביב זה רק קלין פוליש! במיוחד לניקיון אחרי שיפוץ, ובנוסף אנו מציעים לכם תוספת מיוחדת לתושבי תל אביב במתנה!

אם אתם עדיין מתלבטים איזה סוג של פוליש לבחור, כדאי לציין כי חברות הניקיון ששאלנו על המומלץ יותר ביניהם זה פוליש קריסטל. אנו מעניקים ללקוחות שלנו פוליש לרצפה בחינם! עלותו של פוליש לרצפה נעה בין 1,500 ל-3,500 ש”ח לאחר שיפוץ, אך אצלנו אין צורך לשלם על פוליש, אלא רק על ניקיון הדירה והשירות המקצועי.

באמצעות הפוליש, ניתן לשדרג את המראה של רצפות הבית או העסק, מעניקים להם מראה מודרני ונקי.

הפוליש מיועד לשימוש על רצפות מגוונות כגון פרקט, קרמיקה, אריחים, ועוד. עם הפוליש שלנו, הלקוחות יכולים להיות בטוחים שהרצפה שלהם תזוהה בברק ובניקיון המושלם ביותר.

ומה טוב יותר מזה – פוליש הוא ללא עלות נוספת ללקוחותינו בתל אביב, כך שהם יכולים ליהנות מהיתרונותיו בלי לחשוש מהוצאות נוספות.

למה להשתמש בשירותים של חברת ניקיון לאחר שיפוץ בת"א?

ישנם יתרונות רבים בהזמנת שירות ניקיון לאחר שיפוץ, ביניהם:

  • חיסכון בעלויות: שכירת שירות ניקיון תחסוך לך זמן וכסף בהשוואה לביצוע הניקיון בעצמך.
  • חיסכון בזמן: ניקיון לאחר שיפוץ עשוי לגזול זמן רב, אך עם שירות ניקיון מקצועי התהליך מהיר ויעיל.
  • יתרונות בריאותיים: שירות ניקיון מקצועי יעשה שימוש בציוד ובמוצרים איכותיים ובטוחים לסביבה ולבריאותך.
  • שקט נפשי: שכירת שירות ניקיון מקצועי תעניק לכם שקט נפשי, בידיעה שהבית שלכם בידיים טובות ושהעבודה תתבצע ברמה גבוהה.

איך תבחרו את החברת ניקיון אחרי שיפוץ בתל אביב הנכונה?

בעת בחירת שירותי ניקיון, חשוב לקחת בחשבון את הגורמים הבאים:

ניקיון אחרי שיפוץ בתל אביב - תשובות לשאלות נפוצות

זמן הניקיון אחרי שיפוץ תלוי בגודל ובמצב הדירה. דירה בגודל קטן עשויה לקחת כשעתיים עד שלוש שעות לניקוי מלא, בעוד שדירה בגודל גדול יותר עשויה לקחת יותר זמן, כגון ארבע שעות עד שש שעות. כמובן שזה יכול להשתנות על פי המצב הכללי של הדירה והדרישות המיוחדות של הלקוח.

בניקיון אחרי שיפוץ אנו משתמשים בציוד ובחומרים המתאימים לניקוי ולשחזור הסביבה למצבה המקורי, כלי הניקיון עשויים לכלול:

מטאטאים, חומרי ניקוי מתאימים לסוגי המשטחים השונים וכן כלי ניקוי כמו מטאטאי ספוג, מברשות, ומטאטאים רכים. השימוש במכשירי ניקוי כמו שואבי אבק מקצועיים, מכונות לשטיפת רצפות, ומכונות לשטיפת חלונות יכול להיות רצוי בתהליך הניקיון, בהתאם לצרכי הדירה ולדרישות הלקוח.

תשובה: כן, לפי סוג השטחים בדירה והעבודות שבוצעו במהלך השיפוץ, ייתכן ויהיה צורך בטיפול מיוחד עבורם. לדוגמה, רצפות עץ, פרקט, או אריחים עשויים לדרוש טיפול מיוחד ושימוש בחומרים וציוד מתאימים לשמירה על המראה המקורי ולשחזורו אם יש צורך.

תשובה: כן, לפעמים נדרשת הסרת פסולת או חומרי בנייה נוספים שנותרו מהשיפוץ הקודם. זה יכול לכלול הסרת בלוקים, פסולת בנייה, או חומרי בנייה נוספים שישארו בדירה ויש להם צורך בהסרה לפני הניקיון המוקדם.

תשובה: תלוי בסוג השיפוץ ובדרישות הלקוח. במקרים של שיפוץ מרובה ושינויים משמעותיים בדירה, ייתכן ויהיה רצוי לבצע חיטוי וטיהור מיוחדים על מנת להבטיח את התאמת הדירה לתקנים בריאותיים ולשמירה על האוויר בפנים ועל הבריאות של דיירי הדירה.

ניווט בעמוד
רוצה הצעת מחיר מהירה לנייד?
אנחנו זמינים עבורך