תפריט

חברת ניקיון לפסח

חוששים מפסח שהולך ומתקרב? מבינים את החשיבות של בית נקי ומצוחצח הן מבחינה הלכתית והן מבחינת אווירת החג והאירוח? הבית מלוכלך ואתם לא יודעים מאיפה להתחיל? אל תדאגו הגעתם למקום הנכון.

בפסח, לפי ההלכה והמסורת היהודית, ניקיון הבית מקבל חשיבות רבה ומשמעותית. ברקע יציאת בני ישראל ממצרים וההגדרה של חמץ כמצרות, התייחסות לפיה כל נפח חמץ בבית מהווה עבירה חמורה במשפט הדתי. על פי כך, נקיון הבית לקראת חג הפסח הופך למצוין חיוני.

לקוחות יקרים, כחלק מהכנות לחג הפסח, אנו יודעים כמה חשוב לכם לקבל את הבית שלכם במצב נקי ומסודר. בחברת קלין פוליש, אנו מתמחים בשירותי ניקיון לפסח המקצועיים והאיכותיים ביותר.

בחרו בחברת קלין פוליש ותהנו משירות ניקיון חדשני ואיכותי שיספק לכם את הבית הנקי והמסודר שתמיד חלמתם עליו, לפני הפסח.

שירותי ניקיון לפסח - למה איתנו?

מעוניינים לקבל הצעת מחיר? השאירו פרטים ונחזור אליכם:

מה הלקוחות שלנו מספרים עלינו

אנה
אנה
לפני חודש
קרא עוד
תודה רבה לצוות המקצועי של חברת פוליש ניקיון! לאחר השיפוץ של הדירה לא ידענו מה לעשות, הרגשנו שהבית עבר זוועה, החלטנו לקבוע חברת ניקיון יצרנו קשר עם צח, והוא שלח את הצוות המקצועי שלו! והבית מבריק (:
עדן
עדן
לפני חודשיים
קרא עוד
"השירות של חברת קלין פוליש פשוט מדהים! הם עשו עבודה מדהימה בניקיון הבית שלי. הם מקצועיים, אדיבים וידעו להתמודד עם כל האתגרים שהתקיימו בדרך. אני מרוצה מאוד מהתוצאה ואני בטוח שאחזור אליהם שוב בעתיד. ממליץ בחום!"
יובל
יובל
לפני שבוע
קרא עוד
"שירות מצוין. עשו עבודה נפלאה בניקיון הדירה שלי - זה נוצץ אחר כך. אשתמש בשירותי קלין פוליש שוב.”
עדי
עדי
לפני חודשיים
קרא עוד
"שירות הלקוחות היה מדהים! הצוות שלהם עשה גם עבודה נפלאה. ניקו את המקום שלי כמו חדש! אני ממליצה בחום על קלין פוליש"
ירדן
ירדן
לפני שבוע
קרא עוד
"אני מרוצה מאוד משירותי הניקיון שקיבלתי לאחר השיפוץ. הם עזרו לי להחזיר לבית שלי את הניקיון והסדר שלפני השיפוץ בצורה מדהימה. צוות העבודה היה מקצועי וידע להתמודד עם כל האתגרים. אני ממליצה בחום על שירותי הניקיון שלהם!"
הקודם
הבא
מעוניינים לקבל הצעת מחיר? השאירו פרטים ונחזור אליכם:

מחיר שירותי ניקיון לפסח

מחירי שירותי ניקיון לקראת פסח משתנה מאזור אחד בארץ לאזור אחר והוא גם תלוי בגודל הבית, כמות החדרים, דרישות הלקוח (ניקיון רגיל, ניקיון כולל פוליש, כמה קומות הבית) ועוד פרמטרים שונים. כאשר מדברים על מחיר ניקוי לפסח, טווח המחירים רחב ומשתנה והוא יכול לנוע בין 1000 ₪ ל- 4500 ₪ לדירת 5-8 חדרים, בין 800 ₪ ל- 1200 ₪ לדירת 3 חדרים.

מחירון שירותי ניקיון לפסח

ערכנו סקר שוק – חסכנו עבורכם את הטרחה, להלן ממוצע מחירים של עשרת חברות הניקיון המובילות בישראל:

סוג שירותמחיר
ניקיון דירה 1 – 2 חדרים2,100 ₪ – 1,300 ₪
ניקיון דירת 3 חדרים2,500 ₪ – 1,500 ₪
ניקיון דירת 4 חדרים3,200 ₪ – 1,700 ₪
ניקיון דירת 5 חדרים4,200 ₪ – 1,900 ₪
ליטוש אבן115 ₪ – 110 ₪
למטר רבוע
פוליש ווקס10 ₪ – 8 ₪
למטר רבוע
פוליש קריסטל45 ₪ – 40 ₪
למטר רבוע
מעוניינים לקבל הצעת מחיר? השאירו פרטים ונחזור אליכם:

מה השירות כולל?

מעוניינים לקבל הצעת מחיר? השאירו פרטים ונחזור אליכם:

מבצעים תיאום עם בעלי הנכס יוצרים קווים כלליים של ביצוע הסינון הראשוני בכל חדר ובהתאם לכך הם פועלים. אם מדובר בחדר ילדים, מוציאים החוצה משחקים וצעצועים שכבר אינם תואמים את גילו של הילד ומעבירים אותם לילד הקטן יותר במשפחה המצומצמת או המורחבת, או לחלופין מעבירים זאת לתרומה לנזקקים או לגן הילדים.

פעולה דומה מבצעים עם הבגדים, ממיינים ומוציאים מהארונות בגדים שאינם במידה הנכונה ומעבירים אותם לגורמים שונים. כך נוצר מקום בארונות והעובדים מסדרים באופן נוח לשימוש את כל הבגדים במדפים השונים בארון.

כל פריט שאין בו צורך כמו תיקים ישנים, אביזרים שונים, מזכרות וכו’, מועבר לגורמים הרלוונטיים וכבר קיימת תחושה של זרמי אויר שחודרים לחדר הנקי לאחר שהוסרו שכבות האבק וצומצמו באופן משמעותי כמויות האייטמים שקיימים בחדר.

פעולה דומה מבצעים בחדרי הילדים הנוספים וכל מי שנכנס לחדר, נהנה לראות את המראה שנגלה אליו, השינוי הדרמטי ואת המהפך שבוצע בכל חדר.

לאחר סיום הניקיון - מה קורה?

לאחר שעובדי חברת הניקיון ביצעו עבודות יסודיות ברחבי הבית, מגיע למקום המפקח מטעם חברת הניקיון הבוחן את כל העבודה שבוצעה ומאשר אותה או דורש לבצע תיקון עקב עבודה שאינה מושלמת או כל דופי אחר שאינו מאפשר להעביר כך את הפרויקט ללקוחה.

מעוניינים לקבל הצעת מחיר? השאירו פרטים ונחזור אליכם:

חברת ניקיון בתים לפסח - רק קלין פוליש!

המיוחדות של חברת ניקיון בית כמו “קלין פוליש” מתבטא במקצועיות וביכולת לנקות את כל פינת הבית בצורה מדויקת ומקצועית. הצוות שלנו מייחס חשיבות רבה לכל הפרטים, כולל הפינות הקטנות ביותר של הבית. כך, למשל, הם יכולים לנקות בקפידה את החללים הקטנים ביותר שבבית, כולל פינות של כלאי אוויר, מכונת הכביסה, ארונות קטנים ולא לפספס גרגר חמץ עבורכם.

החשיבות של ניקיון הפינות הקטנות ביותר בפסח מצויה כדרישה הלכתית, ולכן נדרשת רגישות מקצועית כדי להבטיח ניקיון וטהרה מוחלטים לפני החג. בנוסף, ניקיון יסודי כזה מביא לשקט ולניחות רוח לקראת החג, ומאפשר לבעלי הבית להתרכז בהכנות לפסח בלי להיות מוטרדים על ידי עייפות או דאגות מיותרות על ניקיון הבית.

בסופו של דבר, ניקיון מקצועי ומדויק בכל פינה של הבית משתלב בהכנות לחג הפסח בצורה מושלמת ומאפשרת לכל בית להיכנס לחג ברוחניות וטהרה

מעוניינים לקבל הצעת מחיר? השאירו פרטים ונחזור אליכם:

בחרו בשירותי ניקיון לפסח של קלין פוליש ותוכלו להעביר את החג בשלווה ובנינוחות. תקבלו שירות מקצועי, יעיל ואמין, כולל ניקיון מדויק וטיפוח של כל פינת הבית. אל תתעכבו, התקשרו עכשיו לקביעת פגישה ותנו לצוות המומחים שלנו לעשות את העבודה עבורכם!

חייגו אלינו לשיחת ייעוץ חינם: 072-3308862

רוצים לחזור למקום מסויים בעמוד?
רוצה הצעת מחיר מהירה לנייד?
אנחנו זמינים עבורך