מחיר ניקיון אחרי שיפוץ
תמונה של קלין פוליש
קלין פוליש

מתמחים בשירותי פוליש ונקיון ועוד מגוון עבודות בפריסה ארצית.

מחירים ניקיון אחרי שיפוץ

אז סיימתם את השיפוץ, השקעתם לא מעט כסף, והדירה אמורה להיות מוכנה לכניסה… אבל במקום להתרשם מהשדרוגים, אתם רואים אבק, שאריות בנייה ולכלוך בכל פינה. מה עכשיו? אחת האפשרויות הפשוטות והיעילות היא להזמין חברת ניקיון מקצועית שתבצע ניקיון יסודי אחרי השיפוץ.

אבל כמה זה יעלה לכם? מה בדיוק כולל השירות? ומה משפיע על המחיר? כדי לעזור לכם, הכנו מדריך למחירים של ניקיון אחרי שיפוץ עם טיפים שיעזרו לכם לחסוך בעלויות הניקיון.

מחיר ניקיון אחרי שיפוץ

מחיר ניקיון אחרי שיפוץ – על רגל אחת

מחיר ניקיון אחרי שיפוץ משתנה בהתאם לגורמים כמו גודל הדירה, היקף השיפוץ ורמת הלכלוך. טווח המחירים מתחיל מ-1,200 ש”ח לדירת 2 חדרים ויכול להגיע ל-3,000 ש”ח לדירות גדולות יותר של 5 חדרים. המחיר מושפע גם משירותים נוספים כמו פוליש לרצפה, שניתן להוסיף לחבילת הניקיון בתוספת תשלום.

הצעת המחיר לניקיון דירה לאחר שיפוץ – מכאן מתחילים

לרוב, הצעת מחיר עבור ניקיון דירה אחרי שיפוץ תינתן בשיחת טלפון עם חברת הניקיון. בשיחה זו עליכם לתאר את גודל הדירה, את סוג השיפוץ שביצעתם ומה בדיוק אתם מצפים מחברת הניקיון לעשות. על סמך המידע שתמסרו, יחד עם גורמים נוספים (שנדבר עליהם בהמשך 😉), תקבלו הצעת מחיר מתאימה. עם זאת, במקרים מסוימים, במיוחד כשמדובר בדירות גדולות או בשיפוצים מורכבים, כדאי שחברת הניקיון תגיע לדירה כדי להעריך את המצב בשטח ורק אז תספק הצעת מחיר מדויקת.

ואחרי שקיבלתם הצעת מחיר? מרגע זה, המחיר לא אמור להשתנות. גם אם חברת הניקיון תגלה במהלך העבודה שהניקיון מורכב יותר ממה שהם ציפו, או שיש צורך להשתמש בחומרים יקרים יותר, זה לא אמור להשפיע עליכם או על המחיר שנקבע מראש. חשוב לוודא שלא תיתנו לאף אחד להפתיע אתכם בתוספות לא צפויות.

מה כלול במחיר?

ניקיון דירה אחרי שיפוץ כולל ניקיון יסודי של כל הדירה, ומטרתו להסיר כל זכר לשיפוץ כך שתוכלו להיכנס ולגור בה מיד לאחר הניקוי. חברת הניקיון תטפל בהסרת אבק וטיח, בניקוי מריחות רובה וצבע, תקרצף את הרצפה, תנקה תריסים, פנלים, אמבטיות, כיורים וכל מה שדרוש כדי להחזיר את הדירה למצב מושלם.

שימו לב! ישנם דברים שחברות הניקיון לא מבצעות במסגרת השירות. פינוי פסולת הוא באחריות קבלן השיפוצים בלבד, ולא חלק מהשירות. בנוסף, ניקוי קירות ומוצרי חשמל אינו כלול בניקיון אחרי שיפוץ, ולכן חשוב לוודא מראש מה כלול ומה לא בתהליך.

ממה מושפע מחיר ניקיון אחרי שיפוץ?

מחיר ניקיון אחרי שיפוץ מושפע ממספר גורמים, הנה העיקריים שבהם:

  1. גודל הדירה: ככל שהדירה גדולה יותר, כך העבודה נרחבת יותר והמחיר יעלה בהתאם. ניקיון דירת 5 חדרים יעלה יותר מניקיון דירת 3 חדרים.
  2. רמת הלכלוך והיקף השיפוץ: אם מדובר בשיפוץ קל יחסית, הניקיון יהיה פחות אינטנסיבי, אבל אם מדובר בשיפוץ נרחב הכולל שבירת קירות, טיח ושכבות של אבק כבד – זה ידרוש עבודה יסודית יותר, מה שיגרום לעלייה במחיר.
  3. סוג הרצפה: רצפה שמצריכה פוליש או ליטוש מייקרת את השירות. פוליש קריסטל או פוליש ווקס יכולים להעלות את המחיר בהתאם לסוג הרצפה.
  4. הוספת שירותים מיוחדים: אם תדרשו שירותי ניקיון כמו ניקוי חלונות בגובה, פוליש לרצפה, או ליטוש אבן – תוספות אלו ייקרו את המחיר.
  5. נגישות לדירה: במידה והדירה ממוקמת במקום פחות נגיש (למשל, ללא מעלית בבניין), זה יכול להשפיע על מחיר העבודה בשל הקושי הלוגיסטי.
  6. מצב הדירה לאחר השיפוץ: אם הדירה כוללת הרבה פרטים קטנים הדורשים ניקיון פרטני, כמו ארונות, מסילות רבות וחלונות גדולים, זה ידרוש יותר עבודה וזמן ולכן ייקר את המחיר.

שורה תחתונה: המחיר לניקיון דירה אחרי שיפוץ נקבע לפי גודל הדירה, היקף הלכלוך, סוג הרצפה והשירותים הנוספים שתזדקקו להם.

מחיר ניקיון אחרי שיפוץ – הגודל הכי קבוע!

גודל הדירה הוא הגורם המרכזי שמשפיע על מחיר ניקיון לאחר שיפוץ. ככל שהדירה גדולה יותר, כך העבודה הנדרשת מחברת הניקיון תהיה מקיפה יותר, מה שמוביל לעלייה במחיר. כמו כן, מספר מפלסים שונים בדירה מקשה על העבודה, ולכן מייקר את המחיר.

לדוגמה, מחיר ניקיון אחרי שיפוץ עבור דירת ארבעה חדרים בגודל סטנדרטי של 100 מ”ר יתחיל מ-1,300 ש”ח ויכול להגיע עד 2,000 ש”ח אם הדירה כוללת יותר ממפלס אחד. ניקיון דירת חמישה חדרים בגודל 120 מ”ר יעלה בין 1,700 ל-2,300 ש”ח, בהתאם למורכבות העבודה ומספר המפלסים בדירה.

מחירים של תוספת פוליש לאחר שיפוץ

פוליש לרצפה לאחר שיפוץ הוא שירות שמעניק לרצפה מראה מבריק ומסייע לשמור עליה לאורך זמן. קיימים כמה סוגי פוליש, כאשר המחיר משתנה בהתאם לסוג הפוליש, גודל השטח ומצב הרצפה.

מחירון תוספת פוליש לאחר שיפוץ:

  • פוליש ווקס:
    מחיר עבור 100 מ”ר – 1,000-1,500 ש”ח
    פוליש ווקס מעניק לרצפה מראה מבריק ומוגן, אך דורש תחזוקה יחסית תכופה.
  • פוליש קריסטל:
    מחיר עבור 100 מ”ר – 2,000-3,000 ש”ח
    פוליש קריסטל הוא יקר יותר, אך מספק לרצפה ברק עמיד לאורך זמן, ומומלץ במיוחד לרצפות שיש או אבן טבעית.
  • ליטוש אבן (אם נדרש תיקון לפני הפוליש):
    מחיר לליטוש לפני פוליש – 115-140 ש”ח למ”ר
    ליטוש אבן מסיר שכבת לכלוך קשה או כתמים, ומכין את הרצפה לפוליש איכותי ועמיד יותר.

גורמים שמשפיעים על המחיר:

  • מצב הרצפה: רצפה במצב רעוע או עם שריטות עמוקות תדרוש יותר עבודה והכנה לפני הפוליש.
  • גודל הדירה: ככל שהדירה גדולה יותר, כך המחיר הכולל יעלה.
  • סוג הרצפה: סוגי רצפה כמו שיש או אבן טבעית ידרשו עבודה מורכבת יותר ולכן המחיר יהיה גבוה יותר.

פוליש לאחר שיפוץ הוא דרך מצוינת להחזיר לרצפה את הברק ולהבטיח שהיא תישאר עמידה לאורך זמן.

דוגמא לפוליש אחרי שיפוץ – כמדובר בניקיון הבית שלכם לאחר שיפוץ – אל תחסכו, זה חד פעמי תבחרו באיכות – כך הרצפה שלכם גם תחזיק לאורך זמן רב יותר – ידעתם שפוליש מוסיף שכבת הגנה לרצפה? 

לפני הפוליש שלנו

תמונה לפני פוליש לרצפה

אחרי הפוליש שלנו

תמונה אחרי פוליש לרצפה

פוליש לרצפה - 100% אחריות להברקה מלאה

קלין פוליש – זה המחיר או שיש גמישות?

אחת השאלות הנפוצות ביותר שקיבלנו זה “קלין פוליש – זה המחיר או שיש גמישות?” או במילים אחרות איך אפשר להוריד את מחיר ניקיון הדירה אחרי השיפוץ? אם המחירים של ניקיון דירה אחרי שיפוץ נראים לכם גבוהים מדי, הנה שני טיפים שיעזרו לכם לחסוך בעלויות:

טיימינג נכון כמו בהרבה תחומים, גם בניקיון הכול תלוי בעיתוי. חודשי יולי-אוגוסט עמוסים מאוד עבור חברות ניקיון בגלל הביקוש הגבוה למעברי דירות, מה שגורם לעלייה במחירים. אם יש לכם גמישות, נסו לקבוע את הניקיון בחודשים רגועים יותר. במידה ואין ברירה ואתם חייבים לבצע את הניקיון בקיץ, הקפידו לקבוע לפחות שלושה שבועות מראש כדי להבטיח זמינות ומחיר סביר.

בקשו לכלול את הפוליש במחיר פוליש לרצפה יכול להיות שירות יקר שמתווסף לניקיון הכללי, אך במקרים רבים תוכלו לבקש לכלול אותו במחיר הכללי של הניקיון. חלק מחברות הניקיון מציעות פוליש כחלק מחבילת הניקיון המלאה, וזה יכול לחסוך לכם מאות שקלים. ודאו מראש עם חברת הניקיון שהפוליש לרצפה כלול במחיר, ובכך תקבלו את השירות המלא מבלי להוציא יותר מהמתוכנן.

השוו מחירים וקבלו מספר הצעות: אל תסתפקו בהצעת מחיר אחת בלבד. פנו למספר חברות ניקיון ובקשו הצעות מפורטות לשירותי הניקיון אחרי השיפוץ, כולל פירוט מלא של מה כלול במחיר. השוואת מחירים יכולה לחשוף הבדלים משמעותיים בין החברות ולהעניק לכם הזדמנות לנהל משא ומתן על מחיר טוב יותר. לעיתים, תוכלו גם לבקש הנחות אם אתם מתחייבים לשירותים נוספים כמו פוליש לרצפה או ניקיון שוטף בעתיד.

מאמרים נוספים
מחירים ניקיון אחרי שיפוץ

אז סיימתם את השיפוץ, השקעתם לא מעט כסף, והדירה אמורה להיות מוכנה לכניסה… אבל במקום להתרשם מהשדרוגים, אתם רואים אבק, שאריות בנייה ולכלוך בכל פינה. מה עכשיו? אחת האפשרויות הפשוטות

קרא עוד »
חברת ניקיון ברמלה

אם אתם מתגוררים ברמלה ומחפשים חברת ניקיון אמינה ויסודית, קלין פוליש כאן בשבילכם! אנו מתמחים במתן שירותי ניקיון מקצועיים ומקיפים לבתים, דירות ועסקים ברחבי העיר. חברת ניקיון ברמלה – השירות

קרא עוד »
חברת ניקיון ביבנה

יבנה, העיר ההיסטורית והיפה, ראויה לשירותי ניקיון באיכות הגבוהה ביותר – ובדיוק את זה חברת הניקיון קלין פוליש מציעה! אנו גאים להיות חברת הניקיון המובילה ביבנה, המספקת פתרונות ניקיון מותאמים

קרא עוד »
ליצירת קשר ולייעוץ ראשוני
להתייעצות ללא עלות חייגו:
חייגו 072-3308862

לקבלת הצעת מחיר מהירה לנייד השאירו פרטים